تبلت Trasformer Prime ایسوس رسما معرفی شد


wellcome to nano world(think different)

be weblage Aron joon va mahdis joon khosh omadin nazar yadeton nareha

یادتان هست چند روز پیش مدیرعامل شرکت ایسوس به گونه ای هیجان زده در یک مصاحبه خبری تبلتی را به همه نشان داد؟ حالا می توانید با دلیل هیجان این شرکت آشنا شوید. اینجا یک تبلت ۱۰.۱ اینچی دارید که ضخامت اش تنها ۸.۳ میلیمتر است. خروجی mini-HDMI دارد و از کارت حافظه میکرو اس دی نیز استفاده می کند و تا آخر سال به آخرین نسخه اندروید یعنی بستنی حصیری هم آپدیت خواهد شد.

نیاز به یادآوری ندارد که این اولین تبلتی است که دارای پردازشگر چهار هسته ای Tegra3 انویدیا است و اگر در مورد قیمت اش هم بپرسید حتما خوشحال می شوید: این تبلت از ماه دسامبر با قیمت ۴۹۹ دلار برای مدل ۳۲ گیگابایتی و ۵۹۹ دلار برای ۶۴ گیگابایتی وارد بازار می شود. البته کیبرد داک که در تصویر می بینید به صورت مجزا و با قیمت ۱۴۹ دلار فروخته می شود.


pr-asus-eee-pad-transformer-prime-front-amethyst-gray_narenji.jpg

در مورد نمایشگر پرایم می دانیم که دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و از نوع Super IPS+ و با محافظ گوریلا است و زاویه دید ۱۷۸ درجه دارد. حداکثر روشنایی هم 600nits است.

تبلت ترانسفورمر پرایم ایسوس دارای یک گیگابایت رم به همراه جی پی اس، ژیروسکوپ و دو دوربین است. دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک و قابلیت فیلم برداری 1080p است و دوربین جلویی ۱.۲ مگاپیکسلی است. ایسوس می گوید دوربین این تبلت از نظر کیفیت رنگ ها حداقل ۳۰ درصد نسبت به دوربین بقیه تبلت ها بهتر عمل می کند.

وقتی نوبت به باطری می رسد ممکن است خیال کنید این همه امکانات جایی برای باطری باقی نمی گذارد اما این شرکت می گوید که ترانسفورمر پرایم ۱۲ ساعت طول عمر باطری دارد و اگر داک کیبرد را بخرید ۶ ساعت دیگر به عمر باطری تان اضافه می شود!

بد نیست کمی هم در مورد داک کیبرد صحبت کنیم. وزن اش حدود ۵۴۰ گرم است و علاوه بر باطری اضافه، یک تاچ پد و پورت یو اس بی 2.0 به همراه ورودی کارت حافظه SD را به تبلت شما اضافه می کند.

تبلت ترانسفورمر پرایم از بدنه ای با آلیاژ آلومینیوم و با دو رنگ وارد بازار می شود. وزن خود تبلت هم تنها ۵۸۶ گرم است و بنابراین از آی پد ۲ و تبلت گلکسی ۱۰.۱ سامسونگ سبک تر است. در نهایت شرکت ایسوس می گوید که روی نمایشگر و بدنه یک لایه مخصوص «آب و روغن گریز» کشیده شده که سبب می شود که اثر انگشت به راحتی روی آن باقی نماند.

اگر تمام مشخصات را کنار هم بگذارید متوجه می شوید که محصول جدید ایسوس یک گزینه وسوسه انگیز برای تبلت دوستان است. شما آن را در مقایسه با دیگر محصولات چقدر برتر می دانید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:,ساعت 17:43 توسط Aron va mahdis| |


Power By: LoxBlog.Com